شرکت پرداختی

 گزارش عملکرد 1400 پیام رسان منتشر شد !

تبلیغات به روش پیام رسان

تبلیغات در دنیای امروز نسبت به زمان های گذشته تغییرات عمده و ساختاری فراوانی داشته به گونه ای که حتی مقایسه این امر برای بازه زمانی 20 سال قبل با اکنون تقریبا غیر ممکن است.

با توجه با پیشرفت روز افزون عرصه ی فناوری و ارتباطات و به کارگیری این علوم در امر تبلیغات، کسب و کار های بزرگی توانسته اند که قدم های قابل توجهی در پیرفت فرآیند های بازاریابی خود داشته باشند.

امروز در کنار شما خواهیم بود تا با یکی از بستر های تبلیغاتی که توانسته بسیاری از شخصیت های حقیقی و حقوقی را به اهداف بازاریابیشان نزدیک کند، آشنا شویم؛ یعنی سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی.

سامانه پیامکی پیام رسان با سالها تجربه در زمینه تبلیغات پیامکی منطقه ای در کنار شما خواهد تا شما را از هر بستر تبلیغاتی مشابه دیگری بی نیاز کند.

فهرست مقاله

  1. پنل اس ام اس چیست؟
  2. کاربرد های پنل پیامکی
  3. چرا باید در تبلیغات خود از پنل پیامکی استفاده کنیم؟
  4. پنل اس ام اس پیام رسان، همراه همیشگی شما در تبلیغات پیامکی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس بستر و زیر ساختی برای ارسال محتوای تبلیغاتی شما در قالب پیامک خواهد بود.

بعد از ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی و پیوستن به خانواده بزرگ پیام رسان، پنل پیامکی برای شما ایجاد شده که هیچ محدودیتی در استفاده از آن نخواهید داشت و تمامی ارسال های منطقه ای و گروهی و تکی شما را پاسخگو خواهد بود.

سیاست و خط مشی سامانه پیامکی پیام رسان در ارائه خدمات با کیفیت به همراه پشتیبانی قوی تعریف شده؛ بنا براین یکی از رویه های پنل اس ام اس پیام رسان به این صورت است که:
تمامی امکانات سامانه به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و آنها تنها هزینه ی پیامکی که قصد ارسال آن را دارند را میپردازند.

علاوه بر این بعد از اولین شارژ پنل، شماره ی اختصاصی با پیش شماره 5000 به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار گرفته و به نام او احراز هویت میشود.

کاربرد های پنل پیامکی

پنل پیامکی، قادر به انجام بسیاری از فرآیند های اداری،بازاریابی و همچنین فرآیند های مربوط به دنیای تجارت و کسب و کار است؛ اما اگر بخواهیم به صورت کاملا وسیع و با مقیاس بزرگتری به آن نگاه کنیم، میتوانیم بگوییم که به صورت کلی پنل پیامکی در 2 زمینه مورد استفاده قرار میگیرد.

تبلیغات

تبلیغات را میتوان به یکی از مورد تقاضا ترین ویژگی ها و انتظار های کاربران از سامانه پیامکی دانست.

تبلیغات پیامکی به سبب هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه و ثبات آن در تمامی روزهای خاص و همچنین قابلیت های دسترسی به جامعه هدف ب صورت کاملا هوشمند و هدفمند، همواره یکی از زمینه های پرتقاضا در سامانه های پیامکی هست.

اطلاع رسانی

یکی دیگر از کاربرد های پنل اس ام اس، ارسال پیامک های اطلاع رسانی میباشد که بیشتر توسط اشخاص حقوقی، نظیر شرکت ها، ارگان های دولتی، مراکز آموزشی و … مورد استفاده قرار میگیرد.

اطلاع رسانی ها نیز به صورت کلی از پیامک های پرتکرار در سامانه پیامکی محسوب میشوند که حجم قابل توجهی از ارسال ها را به خود تخصیص داده اند.

چرا باید در تبلیغات خود از پنل پیامکی استفاده کنیم؟

همان طور که در ابتدا گفته شد استفاده از پنل پیامکی در امر تبلیغات میتواند مزایای بسیاری برای کسب و کار ها و تمامی کسانی که به صورت شخصی قصد تبلیغات برای حوزه کاری خود را دارند داشته باشند.

در ادامه به چند مورد از مواردی اشاره میکنیم که از بهترین و شاخص ترین مزایای استفاده از از تبلیغات پیامکی خواهد بود.

اقتصادی و مقرون به صرفه بودن

یکی از بهترین مزیت های استفاده از تبلیغات پیامکی هزینه های اقتصادی و ثابت آن میتواند باشد.

تبلیغات در روزهای مختلف سال میتواند هزینه های متفاوتی داشته باشد؛ روزهایی مثل تعطیلات عید نوروز، بلک فرایدی، شب یلدا و …

اما در سامانه پیامکی در طول سال هزیه ها ثابت بوده و هیچ تغییری در مناسبت های مختلف نخواهید داشت.

تبلیغات پیامکی به رغم دسترسی به جامعه آماری بالاتر نسب به تبلیغات دنیای مجازی هزینه های به مراتب پایین تری را برای شما به دنبال خواهد داشت.

تبلیغات هوشمند و هدفمند

تبلیغات با استفاده از پنل پیامکی میتواند به صورت هوشمند انجام شود.

اما شاید بپرسید منظور از هوشمند چیست؟

توانایی انتخاب جامعه هدف به صورت کاملا آگاهانه با کمک سیستم های فناوری و ارتباطات میتواند تعریف صحیحی از تبلیغات هوشمند و هدفمند باشد.

انتخاب محل زندگی مخاطب، محلی که در 14 روز اخیر در آن رفت وآمد داشته، مشاغل آنها و نیز کدپستی این افراد میتواند از فیلتر هایی باشد که در ارسال های خود از آن استفاده کنید.

پنل اس ام اس پیام رسان، همراه همیشگی شما در تبلیغات پیامکی

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی پیام رسان با سالها تجربه در زمینه تبلیغات و بازاریابی پیامکی همواره در کنار شما خواهد بود تا بهترین ها از آن شما باشد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *