شرکت پرداختی

 گزارش عملکرد 1400 پیام رسان منتشر شد !

تبلیغات و بازاریابی پیامکی

مزایای استفاده از سامانه پیامکی

اولین و بهترین مزیتی که می توان در مقایسه پیامک تبلیغاتی با سایر روش های تبلیغاتی نام برد، هزینه ی پایین و مقرون به صرفه بودن این روش تبلیغاتی است. درواقع در میان تمامی روش های تبلیغاتی، شاید راهکاری وجود نداشته باشد که هر کسب و کاری، فارغ از وسعت فعالیت بتواند با بودجه های مختلف از آن استفاده کند. اما سامانه پیامکی این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند با توجه به میزان نیاز خود، بازه ی تبلیغات خود را گسترش دهد.
علاوه بر این ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی ای حدود 98% دارد. یعنی حدود 98% پیامک های تبلیغاتی ارسال شده توسط مخاطبان خوانده می شوند. که این میزان بازدهی تقریباً در هیچ یک از سایر روش های تبلیغاتی مشاهده نمی شود.

امکانات پنل اس ام اس

برای این که بتوان در تبلیغات به بازدهی 98 درصدی رسید، باید در درجه ی اول با امکانات سامانه و بهترین روش استفاده از آن ها آشنایی داشت. درواقع برای افزایش بازدهی پیامک تبلیغاتی به شناخت صحیح از امکانات سامانه و کاربرد آنها نیاز است.

ارسال اس ام اس تکی و گروهی

ارسال متن مورد نظر از طریق پیامک به شماره های دلخواه در قالب گروه های مختلف و یا به صورت شخصی

ارسال پیامک زمان بندی شده

این قابلیت برای این در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند برای پیامک های خود زمان خاصی را مشخص کنند تا ارسال ها در این زمان مقرر به صورت خودکار و بدون نیاز به حضور کاربر صورت گیرند.

درج نام مخاطب(ارسال متناظر)

در صورتی که مخاطبان خود را با نام در دفترچه ی تلفن سامانه ذخیره کنید، می توانید نام آن ها را در متن پیامک ارسال درج نمایید. همچنین می توان با استفاده از یک فایل اکسل که از نام و شماره ی مخاطبان تهیه شده نیز اقدام به ارسال متناظر نمود.

ارسال پیامک منطقه ای

قابلیتی برای ارسال پیامک به تفکیک شهر و استان، کد پستی و ارسال پیامک از روی نقشه.
با استفاده از ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته به تمامی نقاط کشور دسترسی خواهید داشت و به این ترتیب بازدهی و کارایی تبلیغاتی خود را به شکل چشمگیری افزایش خواهید داد.

ارسال و دریافت اس ام اس از طریق url

پیام رسان سرویس های متنوعی را برای برنامه نویسان در نظر گرفته است ، با استفاده از این امکانات برنامه نویس می تواند ازنرم افزار تحت وب و تحت ویندوز خود پیامک ارسال کند.
سرویس url یکی از بی دردسر ترین روش ارسال است که با استفاده از چند خط کد ساده می توانید از نرم افزار خود پیامک ارسال کنید.

وب سرویس دریافت و ارسال پیامک تبلیغاتی

این سرویس برای برنامه نویسانی که نیاز به ارسال و دریافت پیامک با سرعت بالا دارند بسیار پر کاربرد است. وبسرویس های پیام رسان از پروتکل soap استفاده می کند که یقینا تمامی نیاز های شما را برطرف می کند !

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *